Očista čriev

Máte otázku?

Spojte sa so zákazníckym servisom NaturalSwiss!

Zákaznícka služba

Kontakt: 08:00 - 16:30
Telefón: +421 903 125 125
Skype: naturalswiss-zak.servis
E-mailová adresa: servis@naturalswiss.ch



Zloženie
Švajčiarska
60-dňová garancia
Dodanie
Aj v lekárňach

Obchodné podmienky


Ochrana osobných údajov

Naša spoločnosť rešpektuje Vaše osobné údaje a nikomu ich nesprístupňuje.

Všetky Vaše osobné dáta, ktoré uvediete do objednávky, ako napríklad adresa, telefónne číslo, čísla platobnej karty, atď. slúžia výlučne len pre správne doručenie balíka.

Vašu e-mailovú adresu nepoužijeme na zasielanie SPAM-ov, nepodporujeme ani zasielanie nevyžiadaných listov. Z času na čas informujeme našich stálych zákazníkov o našich aktuálnych akciách. V prípade, že si nežiadate dostávať ani listy tohto druhu, informujte nás o tom na e-mailovej adrese: servis@naturalswiss.ch.

Dodanie

Či si naše produkty objednáte cez telefón, alebo cez našu webovú stránku, dodanie tovaru je v tej istej cene. Doručenie môžete očakávať do dvoch pracovných dní. O doručení zásielky Vás kuriérska služba UPS bude informovať e-mailom. Prosíme, majte na zreteli, že doručenie prebieha od pondelka do piatku od 8,00 do 17,00 hodiny.

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadne našich produktov, kontaktujte náš zákaznícky servis na e-mailovej adrese: servis@naturalswiss.ch.

Záruka

Tým, že si hneď objednáte dvoj-, alebo trojmesačnú dávku nášho programu, nič nestratíte!
Pri prvom užívaní produktov NaturalSwiss sa odporúča 2-3 mesačná počiatočná očista. Firma NaturalSwiss poskytuje na program Clean Inside 60-dňovú záruku vrátenia peňazí. Chceme zabezpečiť, aby naši zákazníci nič nestratili objednaním dvoj-, alebo trojmesačnej kúry. Naši zákazníci objednaním kúry na dva, alebo tri mesiace môžu ušetriť veľa financií, oproti tomu, keď si programy objednajú jednotlivo.

Naše skúsenosti ukazujú, že zákazník, ktorý si na začiatok objedná len jeden program, zvyčajne po uplynutí dvoch – troch týždňov dokúpi ďalšie, či pre vlastnú potrebu, alebo pre svojich blízkych. V prípade dodatočného objednania druhého, alebo tretieho programu si taktiež môžete vychutnať výhody tohto úžasného produktu, ale keďže si neobjednáte naraz trojmesačnú dávku, môžete prísť o značné úspory.

Zaručená spokojnosť
Vďaka našej záruke vrátenia peňazí si aj dva mesiace môžete užívať všetky výhody programu, predtým, ako sa rozhodnete, či náš produkt stojí za Vaše peniaze, alebo nie. V plnej miere sme si vedomí toho, že program Clean Inside predčí všetky Vaše očakávania. V skutočnosti len veľmi malé percento našich zákazníkov využije našu garanciu vrátenia peňazí, aj to väčšinou z osobných, alebo z finančných dôvodov a nie preto, že nie sú spokojní s produktom. Aj toto ukazuje, že máme veľmi vysokú a zaručenú spokojnosť.

Podmienky záruky vrátenia peňazí
V prípade, ak nie ste úplne spokojný s produktom, pošlite nám ho späť a my Vám vrátime kúpnu cenu. Dôležité je, aby ste všetky obaly (aj načaté) poslali späť na adresu: Natural Swiss, Nyon Lake Geneva, Route de Crassier 7, Eysins 1262, Switzerland , lebo len za vrátené obaly Vám môžeme vrátiť cenu produktov. Za balíky po uplynutí 60-dňovej záruky nevrátime peniaze. Záruka sa vzťahuje na prvé dva programy. Prosíme, priložte do balíka faktúru, alebo jej kópiu a presné číslo Vášho účtu (kódy IBAN A SWIFT nám zašlite mailom). Poštovné za vrátený balík hradí zákazník. V prípade platenia kartou nie je potrebné uviesť Vaše číslo účtu, peniaze Vám prevedieme späť na Váš účet. Rozhodnúť sa môžete do 60-ich dní od prevzatia balíka. Toto je bezpodmienečná záruka vrátenia peňazí, nemusíte udávať dôvod. Prevod peňazí trvá 15 dní (15 pracovných dní od prevzatia vráteného balíka), do tej doby Vás žiadame o trpezlivosť. Pre bezproblémové vybevenie reklamácie Vás prosíme, aby ste zásielku odoslali doporučene. V prípade straty balíka tak budeme mať prehľad o jeho preprave a Vy máte dôkaz, že ste ho na pošte podali.